Forum www.bmwjaslo.fora.pl Strona Główna www.bmwjaslo.fora.pl
Forum użytkowników BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pobór energii a przeklaźnik el.szyb

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bmwjaslo.fora.pl Strona Główna -> E32
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:33, 08 Cze 2012    Temat postu: Pobór energii a przeklaźnik el.szyb

Witam.

Nie wiedziałem jak nazwać temat aby sprecyzować w nim mój problem, ale mam nadzieję że nie popełniłem wielkiego błędu.
Odkąd kupiłem E32 mam z nią następujący problem, po zgaszeniu silnika coś rozładowywuje akumulator o tyle dziwnie że różnie z tym bywa raz jak zapomnę ściągnąć klemy to rano uda się zapalić auto, a innym razem zdecydowanie częściej już po 10 min. postoju nie mam wystarczająco dużo prądu na rozruch. Przy okazji zmiany kanapy rzuciło mi się w oczy że przy przekaźnikach pod tylną kanapą (wersja 735iA 1989r.) było wcześniej jakieś zwarcie i jest potopione gniazdo na jakiś przekaźnik (obrazek, strzałka 2) i moje pytanie do czego tam powinien iść przekaźnik dość nie mam opcji bo kable są odcięte zaraz za gniazdem więc może mi ktoś podpowie. Inny problem że w kasacie (obrazek, strzałka 1) która odpowiada za el.szyby i centralny zamek i pewnie za coś jeszcze słychać załączający się przekaźnik (taki pstryk) w chwili podłączania klemy do akumulatora i podejrzewam że to może być przyczyną wyładowywania akumulatora bo chyba nie powinno nic w tej kasecie działać jeśli się nie odsuwa szyb np. ale mogę być w błędzie więc pytam na forum ludzi mądrzejszych od siebie.

Teraz wyciągnąłem kasetę (obrazek, strzałka 1) i zobaczę za jakiś czas czy odpalę samochód.

Moje pytania to od czego jest stopione gniazdo na obrazku przy strzałce 2 i za co konkretnie odpowiada kaseta na obrazku strzałka 1, oraz czy powinna się załączać w chwili podłączenia klemy do akumulatora jeśli wogóle zapłon jest wyłączony



Z góry dziekuje za odpowiedź oraz pomoc. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kal!ber
BMW Jasło
BMW Jasło



Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:16, 08 Cze 2012    Temat postu:

łukasz tam powinny być bezpieczniki a jak z kablami są od dołu rozciete czy jak?? patrzyłem na kumpla temat on ma e34 90r i tam są bezpieczniki może komuś zrobiło zwarcie ominął to tam powinny byc 4 bezpieczniki powiazane z klima ogrzewaniem centralny zamek wycieraczki plus docisk i paroma innymi rzeczami bede w niedziele bedziemy ogarniac temat bo na odlegóśc ciężko:( a to jest modół przekaznikowy nr 1to dlugie podłużne bez tego mało która funkcja bedzie ci działała,powinno cykac jak podpinasz prąd musisz dorwać miernik zostawić maske i tylne drzwi otwarte wpiąć sie prosto w klemy miernikiem po ok 15 min od zamknięcia samochodu na mierniku powinno pokazywać ok 0.08ampera pobiernageo prądu jak jest więcej to trzeba bedzie wyciagać bepieczniki i w ten sposób szukać

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kal!ber dnia Pią 18:38, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid
Zaawansowany
Zaawansowany



Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:27, 08 Cze 2012    Temat postu:

Sam borykam się z podobnym problemem w e36 z tym że mój akumulator rozładowuje się po dwóch dniach. Odpinałem wszystko począwszy od całego wyposażenia przez rozrusznik alternator ale nic nie pomogło. Mam pobór na poziomie 0,45 A. Szukałem pomocy u mechaników i elektromechaników i po chwili usłyszałem żeby założyć sobie wyłącznik masy- narazie tak jak ty odłączam kleme

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:43, 08 Cze 2012    Temat postu:

No ja nawet sobie za 12 zł taki specjalny kupiłem i przykręcony mam pod nogami pasażera z tyłu bo za każdym razem jak auto nie raz 5 razy dziennie gaszę to dźwigać tylną kanapę i ściagać klemę to weź.. a tak sięgam z siedzenia kierowcy i gitara. wada taka ze centralnego zamka nie ma i obc sie resetuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kal!ber
BMW Jasło
BMW Jasło



Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:59, 08 Cze 2012    Temat postu:

nie tylo to i cała adaptacja silnika,dawid a odepnij przełącznik el.lusterek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtas
BMW Jasło
BMW Jasło



Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:19, 08 Cze 2012    Temat postu:

ja miałem taki sam problem w złotej e30. cały czas chodziło grzanie zamka kierowcy i lusterek rozłączyłem kostkę w drzwiach kierowcy i było ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid
Zaawansowany
Zaawansowany



Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:48, 09 Cze 2012    Temat postu:

próbowałem dzisiaj jednego i drugiego i bez zmian

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:39, 10 Cze 2012    Temat postu:

U mnie powiem szczerze po wyjęciu modułu nr.1, nie wyłaczam masy i auto odpala bez problemu więc podejrzewam że w tym był problem.

Inna sprawa że założę jutro ten moduł od innego E32 i zobaczę jakie będzie zachowanie wówczas jeśli też nie będzie poboru to trzeba będzie szukać używanego modułu po prostu.

A co do gniazda stopionego nr.2 to pogrzebałem pod spodem i miałeś rację kal!ber tam były 3 bezpieczniki są one wyciągnięte teraz na bok i powstawiane w kabel mówię o bezpieczniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kal!ber
BMW Jasło
BMW Jasło



Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:49, 10 Cze 2012    Temat postu:

dzisiaj się to obmaca:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:18, 10 Cze 2012    Temat postu:

kal!ber napisał:
dzisiaj się to obmaca:)


Hehe no wkońcu forumowy spec od 7er dopisze mam nadzieję. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bmwjaslo.fora.pl Strona Główna -> E32 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin