|
www.bmwjaslo.fora.pl Forum użytkowników BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mate2010
BMW Jasło
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:38, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A sprubuj połaczyc sie z kompem przez jakeigos laptopa czy co tam masz , i podczas jazdy zrob logi dynamiczne i jak straci moc patrzec co sie zmieni moze tam Ci cos podpowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m-system
BMW Jasło
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dukla Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:57, 22 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak tam doszedłeś co i jak? Ze swojego doświadczenia podpowiem że miernik w ręke i sprawdz przepływkę (przy przygazowaniu powinna zmieniać wskazania), oraz pod kompem pasowałoby sprawdzić ile pokazuje temp w dolocie (sam czujnik temp w niej moze być uszkodzony). Sonde wymieniłes wiec pomijam. Pompa paliwowa była kiedykolwiek wymieniona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
BMW Jasło
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:03, 22 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przepływka zmienia wartości przy dodawaniu gazu pompa była wymieniana na zewnętrzną o większej wydajności a co do kompa to szukam kogoś kto podepnie ją przez " coma " a nie USB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m-system
BMW Jasło
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dukla Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:34, 22 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
W rogach jest elektryk Norbert Uliasz, ma jakieś urządzenie diagnostyczne którym połaczy sie napewno (u mnie tez nic nie chciało się połączyć a u niego się udało) tel: 500170164
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
carvie89
Nowy na forum
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:41, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś jechać na odpiętej przepływce? Co dzieje się po odpięciu przepływki? Silnik powinien zadrżeć i spowrotem zacząc chodzić normalnie w trybie awaryjnym. Ewentualnie możesz odpiąc sonde i spróbować pojeździć bez sondy. Jeżeli masz gaz to może nie oscylować tak jak powinna i przekłamywać odczyty na beznynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
BMW Jasło
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:06, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Problem został rozwiązany z aso dostałem czujnik niby do M50 a w rzeczywistości był do M52 i miał troche inne wartości . Dla potomnych Nr czujnika położenia wałka do M50B20 to 5WK9 0101
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|